[SlovLit] Leksikon pisaca Jugoslavije

Tor Nov 15 15:08:09 CET 2005

Od: "Marija Mitrovic" <mitrovic na univ.trieste.it>
Za: "miran hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 14. november 2005 9:46
Zadeva: enciklopedija

Dragi Miran, [...] Pri Matici srpski v Novem Sadu so se odločili, da
dokončajo enciklopedijo Leksikon pisaca Jugoslavije (od črke N naprej). Tako
kot so to delali v prvih petih zvezkih, želijo uvrstiti tudi slovenske
pisatelje, ki so se uveljavili do leta 1991.  Problem so seveda sodelavci in
glavni koordinator za slovensko literaturo. Domnevam, da poznaš ta
priročnik:  tako izčrpnih bio-bibliografskih informacij res ne dobiš nikjer
drugje. V prejšnjih zvezkih je delo koordinatorja opravljal F. Dobrovoljc,
ki je tudi sam veliko enot obdelal. Moja vprašanja so naslednja:

- ali vidiš osebo, ki bi prevzela to ogromno delo?
- bi se dobili sodelavci za kaj takega?
- zaradi velikih razlik v nivoju prihodkov bo honorar za to delo v
primerjavi s slovenskimi honorarji pičel in bi bilo treba poiskati
inštitucijo/fondacijio, ki bi delo podprla s tem, da bi plačala dodatne
honorarje sodelavcem iz Slovenije. Komu bi se lahko obrnili s to prošnjo?

Matica srpska vsekakor želi iti naprej s to publikacijo: slovenska stran
lahko tudi odkloni sodelovanje. Meni osebno se zdi, da bi bilo kaj takega
škoda. Leksikon je že prisoten po kulturnih inštitucijah po svetu in če bi v
zvezkih po črki N ne bilo več Slovencev, bi se mi zdelo res v škodo
slovenske kulture.

Vesela bom Tvojega odgovora! Z najlepšimi pozdravi, Marija Mitrovic

Dodatne informacije o seznamu SlovLit