[SlovLit] FW: Fw: V spomin

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Pet Okt 28 13:20:25 CEST 2005

From: breda pogorelec [mailto:breda.pogorelec na guest.arnes.si]
Sent: Friday, October 28, 2005 8:07 AM
To: Miran Hladnik, arnes
Subject: Re: [SlovLit] Fw: V spomin

Dragi kolegi, posebej še Alenka Logar! Tudi mene je pretresla vest, da
so se domači v torek poslovili od naše mlajše kolegice, sodelavke in
prijateljice Alenke Kraigher Gregorc, pa se pridružujem vsem, ki se je
spominjamo. Bila je kot radijska novinarka zmeraj z nami, spremljala in
"pokrivala" je naše prireditve, imela z mnogimi od nas intervjuje in nas
vabila na pogovore. Pri nas pa je sodeloval tudi njen pokojni soprog,
dr.ing. Peter Gregorc, in sicer pri okrogli mizi na zborovanju na Bledu
leta 1977 in je njegov prispevek tudi objavljen v JiS-u l977/78. Takrat
je posebej poudaril pomen našega dela in dediščine za vse slovensko
življenje, tudi za gospodarstvo in za promocijo Slovenije in Slovencev.
Za zgled je navedel učinek Dalmatinove Biblije - v Afriki, ko so
razvijali lesno industrijo Slovenia-bois in so se v začetku
organizatorji lahko legitimirali s tako imenitnim delom. Za Alenko sem
vedela, da je bolna, že zelo dolgo ji je bilo hudo, a sem upala, da se
je bolezen le malo umirila. S svojim delom naj ostane v našem spominu in
v spominu naše stroke. --- Breda Pogorelec

Dodatne informacije o seznamu SlovLit