[SlovLit] Neznanska hitrost samoreklamiranja

Pon Sep 19 19:12:16 CEST 2005

From: "Igor Kramberger" <k na aufbix.org>

To: "slavist" <miran.hladnik na guest.arnes.si>

Sent: 18. september 2005 22:51

Subject: hitrost

Miran, zdravo: si pa hiter z reklamo za knjigo o maturi 2006. Se Google je
nasel zgolj omembo v NUK -- knjige v tisku, ko sem vtipkal ISBN stevilko.
ESEJ na maturi 2006 : v vrtincu zločina in krivde / Vinko Cuderman ... [et
al.]; [...] In ta zalozba res nima *pri nas* spletne strani? -- Odkril sem,
da je to vseevropska zalozniska / distribucijska organizacija. Mimogrede pa
se, da je matura priloznost za zasluzek:
<http://www.ico.si/matura/esej_na_maturi2006.php>
Ob kakovosti slovenscine v reklamnem obvestilu me je minilo, da bi si knjigo
tudi kupil, ceprav bi lahko stopil do zalozbe kar pes. Lep pozdrav -- Igor

-----
Igor Kramberger, raziskovalec-urednik [...]

======

[Igorju knjige ne bo treba kupiti, ker dobi en avtorski izvod v dar takoj,
ko ti pridejo do mene. Dopisovala sva si še o honorarju, kar pa ni za
javnost. --- miran]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit