[SlovLit] Trije ljudje in njihova usoda pa dve strani iz albuma poletnih fotografij

Pon Avg 8 18:30:51 CEST 2005

Naprošen sem bil sporočiti, "da se pedagoški slovničar France Žagar na stara
leta zabava s pisanjem leposlovja. Pri založbi Karantanija je izšla njegova
knjiga kratkih zgodb (utrinkov), z naslovom Vojna, kaj je to?"

Nini A. Lenček smo se opravičili, ker nas ni bilo na pogrebu Rada Lenčka v
Novem mestu 4. maja 2005, in jo opozorili na pet zapisov o pokojnem častnem
članu SDS v Kroniki in Slovlitu, ki vsaj malo blažijo resnico neprijaznega
pregovora Nemo propheta in patria.

Žalostna usoda pisemske zapuščine. Tri mesece sem bil prepozen s
poizvedovanjem o usodi kupa pisem, ki jih je Boris Pahor pisal profesorici
slovenščine Mariji Žagar med leti 1962 in 1993. Nedavno so namreč potomci
pokojne pisateljice Nade Matičič, ki ji je Marija Žagar zaupala dragoceno
korespondenco, Pahorjeva pisma vrgli v smeti.

Http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri42/index.html -- Tuji slovenisti

Http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri43/index.html -- Po sledeh Visoške
kronike ...

--- lp, miran