[SlovLit] Osebno

Nina Heferle nina.heferle na gmail.com
Tor Jul 26 22:35:07 CEST 2005

Pozdravljeni!
Ne morem si kaj, da se ne bi oglasila. Namreč ravno danes sem bila s sestro
na DIC-u, kjer sva gledali izpitne pole. Zakaj ne bi gledala pod prste
kolegom, če pa se zgodi, da dva kolega isti esej ocenita drugače, a ne pri
vsebinskem delu, pač pa drugače ocenita jezikovni del. Kot da ne bi brala
istega eseja in opazila istih pravopisnih, jezikovnih in slogovnih napa?! To
se namreč dogaja!
Lep pozdrav,
Nina Heferle
----- Original Message -----
From: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
To: "Jan Zoltan" <zoltan.jan na siol.net>; "SLOVLIT" <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, July 25, 2005 8:42 PM
Subject: Re: [SlovLit] Osebno

zoltan, če bi imeli v srednji šoli predmet medicina, bi bil gotovo podvržen
enaki ugovorni proceduri. poleg tega obstaja v medicini t. i. inštitucija
drugega mnenja. da so kolegi medicinci višje cenjeni, bo pa najbrž povezano
s tem, da se nam preživeti zdi važnejše od biti izobražen. sicer pa se
strinjam, da humanisti vse preveč radi spodbijamo eden drugega. lp, miran