[SlovLit] Silva Trdina in ?etvero povezav

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sob Jul 9 14:14:14 CEST 2005

From: "Katja M. Poniž" <katja.mihurko-poniz na guest.arnes.si>
To: "'Miran'" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 9. julij 2005 12:55
Subject: Silva Trdina

Dragi Miran, kot član odbora za pripravo simpozija o Janezu Trdini gotovo
veš, da
pripravljam referat o njegovi sorodnici Silvi Trdina. Letos je namreč
stoletnica njenega rojstva. Ker je vprašanje, kdaj bo spet priložnost o
njej kaj napisati in povedati, te prosim, če objaviš na Slovlitu mojo
prošnjo, da mi kolegice in kolegi, ki vedo karkoli zanimivega o njej, to
sporočijo na moj elektronski naslov katja.mihurko-poniz na guest.arnes.si.
Vesela bom tudi namigov in nasvetov, na koga se še lahko obrnem.
Vsem lep poletni pozdrav z deževne Notranjske, Katja

============

... in še četvero povezav:

http://www.ceeol.com/index.aspx -- CEEOL = srednje- in vzhodnoevropska
omrežna knjižnica

ikum na eunet.yu -- naslov za prijavo na simpozij Slika o drugem v balkanskih
in srednjeevropskih književnostih, ki ga organizira Miodrag Maticki z
Inštituta za književnost in umetnost (Kralja Milana 2, Dom Vukove zadužbine,
11000 Beograd) 30. nov. do 2. dec. 2005 in je eno od srečanj v okviru
sodelovanja med univerzami v Poznanju, Sofiji, Zagrebu in Beogradu

sovraznigovor_ne na yahoo.com -- sem lahko pošljete svoj glas proti sovražnemu
govoru (primer Rupar); protestno izjavo je mogoče prebrati na
http://obala.net/index.php?show=news&action=news&id=10369

http://www.ff.uni-lj.si:81/knjigarna/default.asp -- knjigarna FF, zaenkrat
jo je na ineternetu še zelo težko odkriti;
tudi http://www.ff.uni-lj.si/knjigarna/

lp, miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit