[SlovLit] Re: Euro in Finci

Pet Mar 25 21:12:34 CET 2005

Od: milan smolej [nmsscand na hotmail.com]
Poslano: 25. marec 2005 14:02
Za: miran.hladnik na guest.arnes.si

Kotimaisten kielten tutkimuskeskus
Forskningscentralen för de inhemska spraken
Research Institute for the Languages of Finland

Najprej - oprostite - visji raziskovalec Aino Piehl iz  finskega Centra za
raziskavo domacih jezikov   je gospa - torej kolegica ne kolega.

Cudi me, da Centru sicer ni uspelo  pametno in logicno prevesti svojega
uradnega naziva v anglescino, kajti tako finsko kot svedsko (drugi uradni
jezik na Finskem)  ime instituta govorita o "domacih" jezikih (kotimainen,
inhemsk) na Finskem in o organizaciji kot  o Centru in ne Institutu,
naenkrat pa ta Center  zanimajo jezikovni "problemi" v Sloveniji !!

Glede slovenskega Euro-ja pa le toliko, da je ime valute Euro izhaja iz
Evropske Unije in ne iz EUropske zveze - zato so vse diskusije okoli
slovenskega poimenovanja skupne evropske valute v tej smeri popolnoma
brezpredmetne.

LP iz Finske
Milan Smolej
+358-40-5223562