[SlovLit] Pestrna

klemnov na email.si klemnov na email.si
Pon Nov 15 10:23:11 CET 2004

Pozdravljeni! Naj navedem nekaj razlogov, zakaj Pestrna ni slab izbor branja.
Kot oče si želim, da jo moj otrok obvezno prebere, ker:
- na otroku razumljiv način pove, da igra, vsakodnevni obrok hrane, ljubezen
staršev, toplo zavetje, lastne igrače in, nenazadnje, šola niso (bile)
samoumevne stvari
- mu bo pomagala razumeti prestali dve tretjini sveta
- udarne novice medijev (npr. pred kratkim objavljeno Delovo sliko objokane
triletne deklice in dečka, ki morata v Indiji za vsakodnevno preživetje drobiti
kamenje), da o TV-dnevniku ne govorimo
- verjamem, da bo učiteljica/telj z obravnavo osrednjih tem v knjigi
pripomogla/el k njegovi etični rasti in angažiranosti (in ne praznemu vzbujanju
krivde, češ, glej, kako se imaš ti dobro)
- menim, da smo mu ob vsem (materialnem) blagostanju dolžni razkrivati tudi
manj prijetne plati človeške nravi

Tudi kot nekdanji otrok bi si želel, da jo prebere, saj so mi bile Bevkove
knjige med najljubšimi (je pa res, da Harryja še ni bilo). Povprašal sem tudi
starše osnovnošolskih otrok, ki jih poznam, in vsem se je zdela knjiga
primerna. Neka mama mi je celo povedala, da jo je otrok zgrožen vprašal, ali je
zgodba resnična? To jo je dokončno prepričalo, da je knjiga primerna.
Lp, Klemen Lah

http://www.email.si/

Dodatne informacije o seznamu SlovLit