[SlovLit] Eno težko vprašanje

Miran siol miran.hladnik na guest.arnes.si
Pon Okt 18 20:13:46 CEST 2004

Dragi slovlitovci, štejemo več kot pol tisoč duš in družimo se na naslovu
mailman.ijs.si/listinfo/slovlit/ skoraj pet let, skupaj z gostovanjem pri
yahooju pa še več. Kakor ime diskusijske skupine pove, nas zanima v prvi
vrsti slovenska književnost, debata pa se je mimogrede dotaknila tudi drugih
humanističnih tem, najraje jezika. Med spletnimi novicami ste redno našli
tudi povezave na sveže številke Kronike Slavističnega društva Slovenije. Ko
sem pred kratkim sprejel predsedništvo tega društva, sem se znašel v dilemi,
ki prosim, če mi jo pomagate razrešiti. Vidim naslednje možnosti:

1. V Slovlit vključiti tudi debato članov Slavističnega društva Slovenije
(govorim na pamet, recimo novih 200 prejemnikov), novice SDS oziroma kroniko
pa pokrivati tako kot do zdaj, tj. s povezavami na ustrezne spletne strani.
Dobro: preprosto urednikovanje. Slabo: preveč pogosta in preveč raznovrstna
sporočila in posledično morebitno nezadovoljstvo starih slovlitovcev.

2. Ustanoviti novo diskusijsko skupino in vanjo vključiti samo člane SDS.
Dobro: profiliran forum. Slabo: več uredniškega dela.

4. Vaši alternativni predlogi.

Lp, miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit