FW: [SlovLit] Rupel o slovenščini v Tübingenu

Pet Feb 13 11:51:10 CET 2004

-----Original Message-----
From: Zoltan Jan [mailto:Zoltan.Jan na siol.net]
Sent: Tuesday, February 10, 2004 9:25 PM
To: Miran Hladnik
Subject: Re: [SlovLit] Rupel o slovenščini v Tübingenu

Spoštovani slovlitovci,

malo mi gre na živce to politikantrsko trkanje na prsi za narodov
blagor, zaobseženo v spodnji slovlitovski novici, zato naj spomnim na
nekoliko starejšo vest:

"Dobra novica iz Tübingena: 17. decembra 2003 je ministrstvo za znanost
v Nemčiji izdalo slavistiki dovoljenje, da razpiše mesto profesorja za
slovansko filologijo, ki bo nasledil prof. dr. Klugeja. Kandidati se
morajo prijaviti do 31. januarja 2004. - Saška Štumberger, lektorica
slovenščine v Tübingenu."

Lepe pozdrave

Zoltan JAN