[SlovLit] FW: za slovlit

Arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Pet Dec 5 09:20:21 CET 2003

-----Original Message-----
From: Boza Krakar [mailto:boza.krakar na guest.arnes.si]
Sent: Thursday, December 04, 2003 9:47 AM
To: miran.hladnik na guest.arnes.si
Subject: za slovlit

Vse zainteresirane obveščam, da sem sinoči, 3. decembra, prejela
Sokratovo priznanje SOVA, ki ga podeljuje Slovensko društvo za
visokošolsko didaktiko. Priznanje se namenja visokošolskim učiteljem (ne
nujno didaktikom) za "posebej zavzeto in odlično pedagoško delo v
visokem šolstvu, uvajnje, proučevanje in širjenje novih in uspešnih
učnih metod in  pristopov ter za druge dosežke, ki spodbujajo aktivnost
študentov, zvišujejo kakovost študijskih rezultatov, pospešujejo razvoj
slovenske visokošolske didaktike in prispevajo k njenemu ugledu doma in
v tujini." Priznanja sem se kajpak razveselila.

Boža Krakar Vogel

=====

V imenu vseh zainteresiranih Boži iskreno čestitam! Miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit