[SlovLit] Stari, gate trga!

Aleš Bjelčevič aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si
Pon Sep 22 13:19:10 CEST 2003

Drage uciteljice in ucitelji po osnovnih in srednjih solah in dragi starsi
pubertetniskih otrok,

ali bi mi lahko poslali cimvec besed v prenesenem pomenu - metafor,
metonimij, primer, simbolov, emblemov, litot, hiperbol, alegorij itd. itd.
in vsakrsnih podobnih fraz, ki jih uporablja mladina med 10 in 20 letom
(vkljucno z vulgarnimi) npr. ti si faca, glup ko kurac, pameten kot
radiator, ne me sezuvat, ne ga srat, pejt u rit, totalna stala, kaksen shit,
100 na uro dobro, mucek, pridi pred tablo ...

Rabim za solo.

Posljite mi na tale naslov: Aleksander.Bjelcevic na guest.arnes.si

Lep pozdrav

Ales

(Miran, a sem dal v pravi format - "navadno besedilo"?)

Dodatne informacije o seznamu SlovLit