[SlovLit] Fw: Znanje tujih jezikov

Sre Sep 10 15:05:18 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Janja Blas" <janja.blas na gvrevije.si>
To: "'miran.hladnik na ff.uni-lj.si'" <miran.hladnik na guest.arnes.si,
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙>
Sent: Wednesday, September 10, 2003 1:16 PM
Subject: Znanje tujih jezikov

Spostovani!

Sem novinarka Gospodarskega vestnika in pišem članek o Slovencih in tujih
jezikih. Govorila sem z gospo Šlibar, dekanico Filozofske fakultete in mi je
svetovala, da bi lahko vi vedeli kaj več o tej temi.

Med drugim me zanima, kdo v Sloveniji je bil v preteklosti in kdo je zdaj
"velikan" v znanju tujih jezikov - kdo jih največ zna. V uredništvu smo
razmišljali o Janku Modru. Zanima me, če imate kaj podatkov o tem katere in
koliko jezikov zna, kje in kako se jih je naučil, kje svoje znanje največ
uporablja, kaj je bil sploh razlog, da se je naučil toliko jezikov, kaksen
je njegov pomen v slovenskem prostoru...? Enako me zanima tudi za druge
osebe iz preteklosti in sedanjosti. Če nimate vi podatkov o njih, me lahko
morda povežete s kom drugim?

Kako pa ocenjujete spremembe, ki se v Sloveniji pojavljajo na področju
učenja in uporabe tujih jezikov zaradi našega vstopa v EU? So te spremembe
velike ali majhne in na katerem področju se pojavljajo?

Se vam zdi, da so slovenska podjetja in javna uprava dovolj izobražena glede
tujih jezikov? Kaj pa slovensko prebivalstvo na splošno? Kaj bi bilo po
vašem mnenju potrebno narediti, da bi se stanje izboljšalo?

Upam, da mi boste lahko vsaj malo pomagali. Odgovore bi potrebovala ze ta
teden (bi slo vsaj nekaj ze jutri?), ker moram v ponedeljek oddati clanek.
Za vsa morebitna pojasnila se vam na voljo tudi na telefonski številki
041/743-039.

Hvala in lep dan vam želim.

Janja Blas

Dodatne informacije o seznamu SlovLit