[SlovLit] Bolonja

Sre Maj 28 17:18:31 CEST 2003

Date: Wed, 28 May 2003 15:02:47 +0200
From: Bogomir Mihevc <miro.mihevc na Uni-Lj.si>
Subject: FW: VABILO!
Sposotovani, spostovana,

Posredujem vabilo na delavnico 4.6.2003 na Pravni f. v Lj.
o modelih ±tudija v "bolonjskem procesu" vsklajevanja evropskega visokega
±olstva.

Ce bi radi o teh stvareh prebrali kaj vec, poglejte na domaco stran
www.uni-lj.si/kakovost
npr. ARHIV: "Evropski, svetovni..." in "Studijski programi".

Prilagam kratek pregled stopenj studija "po bolonjsko",
z mojo oceno primernosti posameznih modelov za razlicne razmere clanic UL
glede na (moje!) predpostavke.

Zanima me vas komentar o o prilozenem pregledu, pa tudi o domaci strani.

Pozdrav!           B.Mihevc