[SlovLit] Fw: [SlovLit] Fw: [SlovLit] Slavistično zborovanje v Mb

Miran Hladnik miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Okt 17 18:22:52 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Ignac Polajnar" <Ignac.Polajnar na mss.edus.si>
To: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Thursday, October 17, 2002 8:36 AM
Subject: RE: [SlovLit] Fw: [SlovLit] Slavistično zborovanje v Mb

Hvala, spoštovana Katarina za te besede; sam tudi nekaj poučujem, in sicer
odrasle, pa sem tudi ugotovil, da se mora človek zanesti nase, če hoče, da
učeče spravi v dobro voljo, ko jih seznanja s sloveščino. Včasih me je že
imelo, da bi prišel do dna vprašanju, zakaj nam snovalci programov ponujajo
prav ta in ta tekst, in ne drugega, pa sem se raje prepričal, da je mogoče
ponuditi tudi kaj drugega.
Nace Polajnar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit