[SlovLit] renesansa

robertito na email.si robertito na email.si
Sre Maj 8 00:13:00 CEST 2002

Spoštovani!

V slovenski beletristiki sem poskušal odkriti romane z renesančno tematiko (a
tudi tematiko s področja kozmologije, hermetizma, astrologije, novoplatonizma,
alkimije, neslovanske mitologije), vendar nisem bil preveč uspešen. Iskanje po
cobissu za ta namen ni učinkovito, saj se izpiše strokovna literatura (ključne
besede, naslov dela). Škamperletova Kraljeva hči, Pregljev Plebanus Joannes in
Zeleno izgnanstvo Alojza Rebule zagotovo so dela, ki posegajo tudi po tematiki
renesanse. Zanima me, če morda kdo pozna še kakšna dela z zgoraj navedenimi
temami.

Hvala za pomoč.

Lep pozdrav

Robert Jereb