[SlovLit] zanimivo obvestilo

Igor Kramberger kramberger na uni-mb.si
Tor Mar 19 00:44:39 CET 2002

Dober dan vsem,

ker sem pred dobrim tednom dni pripomnil, da se je Jo'ze Topori'si'c
v svojem odzivu na 'clanke o SP2001 povsem izognil elektronsko
zastavljenim vpra'sanjem in pobudam, je razveseljivo, da sem v'ceraj
prejel naslednje obvestilo, ki bo morda uporabno 'se za koga.

*****
Date: Mon, 18 Mar 2002 15:30:20 +0100
From: pravopis.isj na zrc-sazu.si
Subject: Odgovori
To: kramberger na uni-mb.si, mojca na rfr.si, peter.strukelj na siol.net,
  Alenka.Trop na nlb.si, elnomis na volja.net, anze.perne na siol.net,
  marjan.poljanec na moj.net, milan.sustar na dz-rs.si,
  maksimiljan.gulic na radiostudent.si, lm.veritas na siol.net, mkozelj na siol.net

Spoštovani,
odgovor na mnenje, vprašanje ali predlog, ki ste ga naslovili na
elektronski naslov { HYPERLINK "mailto:pravopis.isj na zrc-sazu.si"
}pravopis.isj na zrc-sazu.si, lahko najdete na spletni strani
Slovenskega pravopisa 2001: { HYPERLINK
"http://www.zrc-sazu.si/pravopis" }www.zrc-sazu.si/pravopis v rubriki
Odgovori na odzive.

Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša
*****

Lep pozdrav,

--
Igor