[SlovLit] Mobi-novoreka tretji del in Nevarne bližnjice

Sre Feb 27 08:32:26 CET 2002

1. Mala šola mobi-novoreka, 3
2. Nevarne bližnjice

=========

1. Mala šola SMS

nrs     ni res
nrx     ne razumem nič
nss     ne morem se sprijazniti
P&P     pozdrav in poljub
pdi     polno dela imam
PK     pokliči kej
pklč     pokliči
PKSTČN!?     pa kaj si ti čist nor!?
PLP     prav lep pozdrav
plz     prosim
pr8     prosim
pmn     pojma nimam
PNBK     princ na belem konju
pop     primerno ohlajeno pivo
pp0     pol pa nič
prf     profesor
psnmv     pa saj ne morem verjeti
psp     pusti se presenetiti
psz:     pouk se začne ob
PTnZ     pridem takoj na zvarek
qv-gy     kva dugaja
re         spet
s5         spet
sb     se beremo
sdjdp     sreča, da je danes petek
se :         se vidiva
sv         se vidimo
SEVŠO     sem v šoli
SUŠL     sem u šoli
SK         slabo kaže
SNL     srečno novo leto
šnld     še naprej lep dan
srz     sem razočaran
ss     se slišimo
ssmlv     sploh se mi ne ljubi več
švč         še vedno čakam
SVJ         se vidiva jutri
svk         se vidimo kasneje
svs         sem v službi
SZS     si za stvar?
TCQT     ti si kjut
tsb         ti si butl
tyt         take your time = vzemi si čas
VNRD     vse najboljše za rojstni dan
vse1     vseeno
vsvn     vi ste vsi nori
vv         v vednost
xek     kratek
z>er     zvečer
z7sm     zaseden sem
Zn         zakaj ne?
zo5     zopet
zzz     spanje

=========

2. Nevarne bližnjice

Denis Poniž se odziva na članek Nevarne bližnjice za pripravo na pisanje
maturitetnega eseja (Delo, ponedeljek, 25. 2. 2002, rubrika Šolstvo) in na
slovlitovski forum naslavlja naslednje vprašanje:

"Virk trdi, da uporabljam "ugotovitve in podatke, ki nasprotujejo splošno
sprejetim ("splošno sprejetim" podčrtala moja malenkost!) dognanjem stroke.
Zanima me, kje in kdaj se je stroka, (katera stroka?) poenotila in o čem se
je poenotila.

Kolikor je meni znano, se je moderna literarna stroka poenotila samo o tem,
da se ne more o ničemer poenotiti in da je to njen edini raison."

lpmiran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit