[SlovLit] Še vedno v znamenju slovnice in slovničarjev

Pon Nov 5 12:17:05 CET 2001

1. RE: [SlovLit] Fw: spet ne znam!
2. Breznik 120 let

=============

1. RE: [SlovLit] Fw: spet ne znam!

----- Original Message -----
From: Psihološka knjižnica <psiholoska.knjiznica na ff.uni-lj.si>
To: 'Miran Hladnik' <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 05. november 2001 11:17
Subject: RE: [SlovLit] Fw: spet ne znam!

Ampak potem bi se moralo glasiti tudi 14 odstotka, ker cel stavek se vendar
glasi 14,0 (desetinke) odstotka! In tako naprej, npr. Otrok je star 2 leta
(dve celi, nič dvanajstin, pardon dvanajstine let). Plačali so mu dvojno
tarife (dvojno enote, nič desetine). Ali je v pravopisu kakšno pravilo, da
lahko izpeljuješ tako smešne sklepe, ali se je to kar tako razpaslo - mene
to že dolgo zelo moti in zabava.

Lep pozdrav, Meta Longyka