[SlovLit] RE: SlovLit digest, Vol 1 #172 - 2 msgs

Miriam in Gregor Batagelj batagelj na tutopia.com
Ned Jun 3 18:54:58 CEST 2001

Dragi vsi udelezenci tega foruma!
Ker imam to sreco, da bom mogla potovati v Slovenijo z mozem in otrokoma, se
oglasam.
Naneslo je, da sem bila vabljena na Seminar slov. jezika, knjizevnosti in
kulture. ceprav me izredno zanima, se ga ne bom mogla udeleziti. Moz pa je
vabljen na srecanje casnikarjev. Njegovo povabilo vkljucuje tudi letalsko
vozovnico in zato je oprijemljivejse. Torej: odpotovali bomo 28. ali 29.
avgusta in bomo v Sloveniji do 24. septembra. Preje me se caka govor ob
petdesetletnici Balanticeve sole(25. avgusta), moz pa naj bi govoril tudi na
Dragi mladih.
Po poklicu sem profesorica spanskega jezika in knjizevnosti. Nekaj sem se
ukvarjala tudi s prevajanjem v obe smeri. Dr. Capuder me je prosil za prevod
romana Iskanje drugega, ki je sedaj tudi v spanscini, Dragu Jancarju sem
prevedla esej ob njegovi predstavitvi na Mednarodnem knjiznem sejmu v Buenos
Airesu,...
Vprasujem vas, bi se mogla udeleziti v tem casu kaksnega zanimivega
srecanja?
V nacrtu imamo biti najprej nekaj dni v Devinu, kjer ima moz sorodnike,
udeleziti se Drage, potem ima moz srecanje v Ljubljani ( mi bi stanovali v
Gradu, Cerklje na Gor., kjer so sorodniki mojega oceta) in nato nam ostaneta
se dva tedna. Z mozem, Gregorjem, imava dva otroka -13letnega Maksija in
11letno Jasno-. Slovenscina pa je materinscina vseh stirih in nas pogovorni
jezik.
Srcna hvala za morebitne predloge in nasvete!
  Lep pozdrav
Miriam Jereb Batagelj

Dodatne informacije o seznamu SlovLit