Fw: Fw: [SlovLit] Dodipl.studij 3 leta? in Jean Zbogar

Tor Apr 17 22:01:01 CEST 2001

----- Original Message -----
From: ToniaBER na aol.com
To: miran.hladnik na guest.arnes.si
Sent: Sunday, April 15, 2001 6:55 PM
Subject: Re: Fw: [SlovLit] Dodipl.studij 3 leta?

Spostovani kolegi
Sicer nimam casa, da bi podrobno pisala o evropskih direktivah za diplomski
in podiplomski studij. Tudi v Franciji se ubadamo s temi direktivami in ze
dolgo "usklajujemo". Cudno se mi zdi le to, da so na prvi pogled Vase
"direktive" drugacne od nasih!

======
[...]

Veseli me, da bo izsel Jean Sbogar tudi v hrvascini. Je ta junak Slovenec
ali
Dalmatinec? To je res tezko reci in tudi Charles Nodier po mojem ne bi mogel
odgovoriti na tako komplicirano vprasanje. Tu in tam sicer omenja Dalmacijo,
besede Slovenec pa ne uporablja, znani so mu samo "Vendes", "Carniolais"
(Kranjci) in predvsem "Illyriens". Sem ravno v Bretanji, moj Zbogar pa je v
Parizu. Ko se vrnem, bom pogledala, ce je kaj tocnega o njegovi narodnosti,
vendar dvomim.
[...]

Lep pozdrav z zahodne obale Evrope
Antonija Bernard