[SlovLit] Slovar v glavo!

Babič Matjaž matjaz.babic na ff.uni-lj.si
Čet Jan 25 16:52:58 CET 2001

Kakšna podatkovna baza bi mi v možganih gotovo prav prišla, a bi me bilo
vsakie strah.
Nekje sem bral, da eloveški možgani od vseh podatkov, ki jim jih posredujejo
eutila, zavestno obdelajo samo 30 milijonink (še grozljiveje je videti s
številko: 0,00003). Vse ostalo se obdeluje in usklajuje zunaj zavesti.
Nalaganje dodatnih podatkovnih zbirk samo po sebi najbrž ne bi bilo
neizvedljivo, a vprašanje je, kaj bi možgani poeeli z njimi in ali bi jih
zmogli obdelati.
Po domaee povedano: kdor si da nadgraditi raeunalnik, zahteva ob veejem
pomnilniku tudi zmogljivejši procesor. Ko bi si dal v glavo zbasati slovar,
bi mi morali hkrati vgraditi tudi hitrejše možgane (in ne kar pustiti tega
vraga starega, ki ga imam zdaj!). Težko je verjeti, da bi nevrologom in
kibernetikom od tega manjkalo samo še dvajset let.

Lep pozdrav,

Matjaž Babie

Dodatne informacije o seznamu SlovLit