[SlovLit] Ucenje slovenscine na daljavo

Hladnik Miran miran.hladnik na guest.arnes.si
Pon Nov 13 06:19:48 CET 2000

>From Mira.Gregl na guest.arnes.si
Sun Nov 12 23:40:48 2000

Dragi slovlitovci! Prosim, če preberete pripeto pismo naše kolegice iz
Prlekije in mi pomagate oblikovati seznam učnih pripomočkov za učenje
slovenščine (za začetnike). Lep pozdrav, Mira Gregl-Hrstič

=======

Spoštovani! Sem učiteljica slovenščine v osnovni šoli. Imam nečaka na
Dunaju. Zelo je navezan na Slovenijo -- Prekmurje, od koder je doma njegova
mama. Kot otrok je preživljal počitnice pri meni v Prlekiji. Sistematičnega
učenja slovenščine ni bil deležen, ujel je pa nekaj prleščine in
prekmurščine. Sedaj, kot odrasel človek, bi se rad naučil "prave"
slovenščine.Učil bi se sam-delno s pomočjo mame. Katere pripomočke bi mu
lahko ponudila za začetno učenje slovenščine -predvsem pogovor in branje?
Upam, da mi boste Vi kaj svetovali; zanima me, ali obstajajo kakšni
priročniki, kasete, zgoščenke, računalniški programi in kje bi to dobila.

PS Stran o učenju slovenščine za OŠ na internetu zelo rada obiščem in sem
dobila tudi že mnogo idej za svoje delo. Čestitam vsem, ki se trudite pri
tem! Prisrčen pozdrav iz sončne, a vetrovne Prlekije! Tončka Lovrenčec

=======

Jaz poznam samo gradiva na
http://www.matkurja.com/slo/country/visiting/language-learning.html in še
nekaj dodatnega na http://www.ijs.si/lit/learn.html. Miran