[SlovLit] Sredi vročega avgusta

Pon Avg 14 20:21:55 CEST 2000

Spletke
Umetnine imajo dušo
Krpan čisto navaden tihotapec

============

Spletke

Http://nuk.uni-lj.si/uporaba/viri/streznik/index.html -- nukov strežnik za
cederome (za literarno vedo in jezikoslovje je zanimiva zlasti bibliografija
MLA); geslo za dostop ffjevcev je pri Matjažu Rebolju na zgodovini, drugi se
obrnite na naslov gorazd.vodeb na nuk.uni-lj.si.

Http://www2.arnes.si/~mvrabe2/pesmi.html;
http://www2.arnes.si/~mvrabe2/tebi.html -- poezija Marka in Uroša Vrablja.

Ne vem, ali je ob strogem zavračanju neonacističnih idej, ki ga po poročilih
Damijana Slabeta prakticirajo v Nemčiji, prav opozarjati na slovenske verze
z nacistično vsebino, kakor so npr. tile na http://sus.iwarp.com/7.html --
avtor se je podpisal s psevdonimom Schimmler; svetujte mi, ali naj povezavo
nanjo uvrstim med druge slovenske amaterske spletne verzifikacije na strani
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/poeti.html ali naj bom špeckahla in
zahtevam, da jo snamejo s kazala na materi kurji?

Kako sem se imel julija in avgusta, preverite na
http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri13.html.

============

Umetnine imajo dušo

Milček Komelj je ob diskusiji o primernosti nadomestitve Robbovega vodnjaka
pred ljubljanskim rotovžem z repliko zapisal tudi tole: "Odstranitev
izvirnika v bistvu pomeni evakuacijo duha in njegovo nadomestitev z
brezdušnim surogatom." Izjava predpostavlja, da imajo umetnine dušo in
pričuje o sakralnemu, mogoče celo mističnem dojemanju umetnosti. Da obstaja
tudi tako dojemanje literature v literarni vedi, sem pred časom nakazal v
uvodu predavanja z naslovom Kako je ime metodi
(http://www.ijs.si/lit/kakojeim.html). Izzivam k nadaljnjemu glasnemu
razmišljanju na to temo. V tem vročem avgustu.

=============

Krpan čisto navaden tihotapec

Nikolaj Pečenko (sicer urednik revije PC in mediji) je v Delovih Pismih
bralcev prepričljivo ohladil tisto interpretacijsko podjetnost, ki bi hotela
v Krpanovem tihotapskem artiklu angleški soli videti kaj več kot kuhinjsko
sol, recimo sestavino za smodnik ali bognedaj odvajalo. Pa ne bi za vsak
slučaj kdo od slovlitcev ali slovlitk, ki so blizu gradivu za SSKJ in drugim
kataloškim virom na ZRC SAZU (recimo Helenca :-), na listkih preveril, če je
bila kdaj na Slovenskem angleška sol še kaj drugega kot "sol iz Anglije"?

lap (lep avgustovski pozdrav) miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit