[SLO-TIME] Re: Arnesovi_in_'Stefanovi'_NTP_strezniki?

Benjamin Zwittnig benjamin.zwittnig@arnes.si
Mon, 10 Jul 2000 09:11:27 +0200

> Ja, in? Mislim, da je tisto najmanj, kar lahko nekdo tak, ki si preko
> javnih serverjev ravna uro, prispeva k vsemu skupaj, da vsaj svetu prizna,
> da si preko takega serverja ravna uro. Kaj pa je tukaj sploh zasebnega?
> Menda ja ne to, da bi se potem razkrilo, kako je nekdo dovolj pameten, da
> si sploh ravna uro. :)
>
> Taksno skrivanje se mi zdi izjemno slabo. V praksi to pomeni skoraj isto,
> kot da tak server sploh ne bi obstajal. A ni skoda administratorjevega
> truda, ki ga je vlozil v pripravo serverja, ce potem ljudje mislijo, da
> sploh ne obstaja?

Query-je sem na nasih NTP streznikih odprl. Sedaj bi "ntpq -p" moral delovati.
Izklopil sem monitor-ing, ker se mi se vedno ne zdi sprejemljivo to, da je
omogocen dostop do spiska "strank".

Lp,

Benjamin Zwittnig,
ARNES