[SLO-TIME] Re: Arnesovi_in_'Stefanovi'_NTP_strezniki?

Ales Casar casar@uni-mb.si
Fri, 23 Jun 2000 01:36:46 +0200 (MET DST)

On Mon, 15 May 2000, Benjamin Zwittnig wrote:

> Razlog za skrivanje teh podatkov je "varovanje zasebnosti". Na zalost
> je v trenutni situaciji mozno videti, kdo si preko dolocenega NTP streznika
> ravna uro, ce je odprt dostop do spiska NTP streznikov preko katerih se
> vprasani NTP streznik sinhronizira.

Ja, in? Mislim, da je tisto najmanj, kar lahko nekdo tak, ki si preko
javnih serverjev ravna uro, prispeva k vsemu skupaj, da vsaj svetu prizna,
da si preko takega serverja ravna uro. Kaj pa je tukaj sploh zasebnega?
Menda ja ne to, da bi se potem razkrilo, kako je nekdo dovolj pameten, da
si sploh ravna uro. :)

Taksno skrivanje se mi zdi izjemno slabo. V praksi to pomeni skoraj isto,
kot da tak server sploh ne bi obstajal. A ni skoda administratorjevega
truda, ki ga je vlozil v pripravo serverja, ce potem ljudje mislijo, da
sploh ne obstaja?

Lep pozdrav,
		Ales

--