[SLO-TIME] Mocno prenovljen in dopolnjen http://www.ijs.si/time/

Mark Martinec Mark.Martinec@ijs.si
Tue, 20 Jun 2000 16:49:15 +0200

Precej novosti je v zadnjih tednih postopno nastalo v dokumentu:

  http://www.ijs.si/time/

Tam so sedaj tudi pred meseci obljubljeni diagrami
in napotki za izbiro dobrega NTP streznika.

Namerno nisem navajal imen streznikov, ki so mi sluzili kot primeri.
Za domace obcinstvo pa vseeno povem par zakulisnih podrobnosti:

Slika 2:
  ni tezko najti precej dobrih streznikov, tako v Sloveniji,
  kot tudi po Evropi. Med drugim so na diagramu prikazani
  kanin.arnes.si, hmljhp.rzs-hm.si, time.ijs.si, goodtime.ijs.si,
  par Cisco routerjev, ...

Slika 3:
  trije mariborski st-2 strezniki so si po obnasanju
  presenetljivo podobni med seboj

Slika 4:
  biofiz.mf.uni-lj.si je po pricevanju Primoza Peterlina
  hudo zasedena masina, kar se tudi lepo vidi iz katastrofalnega
  obnasanja njene ure. Primoz mi je pred casom dejal,
  da ne bo zameril, ce povem, od kod sem dobil podatke
  za najbolj ubogi primer.

Slika 5:
  nekateri so ze uganili, da je "host K" kanin.arnes.si (ntp1.arnes.si),
  "host P" pa planja.arnes.si (ntp2.arnes.si). Na obeh masinah
  tece Solaris in enaka verzija NTP, obe sta na isti polici,
  obcutljivost na temperaturne spremembe pa je bistveno razlicna.
  Po tistem, ko sem zbral prikazane meritve, je Beni zmanjsal
  casovno konstanto PLL zanke, tako da se sedaj planja obnasa
  precej bolje in se je ni vec treba izogibati.

Veselo branje. Pripombe so seveda dobrodosle.

  Mark

--
  !!  Mark Martinec (system manager)     tel  +386 1 4773-575 !!