[slo-time] Postnemu seznamu "slo-time@ijs.si" v popotnico

Darko Bulat darko.bulat@k2.net
Wed, 22 Mar 2000 16:16:02 +0100

Zahvaljujem se za vpis na postni seznam v katerem bom z veseljem tudi
ostal.

In zacnimo z vprasanji:

Kdo v Slo ima stratum 1 NTP streznik, kako narejen, itd. Potem, ali je
"public" ali zgolj privaten. Ce je public bi lepo prosil za IP stevilko
ter morebitno autorizacijsko kodo. Skratka, verjetno bi bilo dobro imet
podobne podatke o SLO NTP Stratum=1 streznikih kar v obliki tabele, ki
je dosegljiva poznavalcem.

LP
Darko

P.S. Moja edina "stratum=1" ura je na steni v pisarni. "Radio controlled".. :)