[RTK-tekmovalci] ACM_RTK tekmovanje iz programiranja_potrditev e naslovov

Spela Sitar spela.sitar na ijs.si
Pon Mar 22 15:45:12 CET 2021

Spoštovani mentorji, dragi tekmovalci!

Danes smo osvežili mailinge liste  (rtk-mentorji in rtk-tekmovalci)
letošnjega 16. tekmovanja ACM iz računalništva in informatike, zato ste
verjetno dobili kakšno e-sporočilo, ki pomeni da ste prijavljeni na to
novo-letošnjo listo. Pred tem smo še naredili odjavo lanskoletnih
e-naslovov, naj vas to ne moti.

Zdaj vse tekmovalce prijazno  naprošam, da mi *do jutri zvečer,* na moj
e-naslov (spela.sitar na ijs.si) *p**otrdite veljavnost oz. pravilnost
vašega e-naslova*, kajti nanj vam bomo konec tedna poslali uporabniško
ime in geslo, ki bosta potrebna za vstop v tekmovalno okolje.

Ostale podrobnosti tekmovanja najdete na spletni strani
http://rtk.ijs.si/index.html, sicer mi kar pišite, če boste imeli še
kakšno dodatno vprašanje.

Želim vam prijeten popoldan in vas lepo pozdravljam.
Špela Sitar

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci