[RTK-tekmovalci] NOVICA_izvedba 15 ttekmovanja ACM iz racunalnistva in informatike

Spela Sitar spela.sitar na ijs.si
Sre Mar 18 10:03:38 CET 2020

Spoštovani!

Ponovno vam pišem in vas prosima, da mi dejansko vsi potrdite vaše
e-nalove (ne velja za vse tiste, ki ste to do tega trenutka že storili).
Hvala za razumevanje in lep dan vam želim.
Špela

On 16.3.2020 20:33, Spela Sitar wrote:
> Spoštovani tekmovalci, spoštovani mentorji!
>
> Zaradi izrednih razmer vas obveščam, da bomo letošnje "15. Tekmovanje
> ACM iz računalništva in informatike", ki je bilo planirano za soboto
> 28.3., izvedli preko spleta. (info tudi na naši spletni strani
> http://rtk.ijs.si/index-temp.html) <http://rtk.ijs.si/index-temp.html>
>
> Ta hip bi rada samo preverila vaše (tako tekmovalcev kot mentorjev)
> elektronske naslove ali  točni, zato vas naprošam, da mi do srede,
> 18.3. do 20. ure zvečer sporočite samo morebitne spremembe ali popravke.

> [...]

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci