[RTK-tekmovalci] ekipno tekmovanje v programiranju (UPM)

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Tor Apr 13 18:09:18 CEST 2010

Pozdravljeni,

Prvo kolo Univerzitetnega Programerskega Maratona (UPM), kamor ste
toplo vabljeni tudi srednješolci, se prične ta čertek ob 15:15 v
Ljubljani (Fakulteta za matematiko in fiziko), Mariboru (FERI) in
Kopru (FAMNIT).

Spletna stran:
    http://www.upm.si

Tekmuje se v ekipah, ki štejejo od enega do treh tekmovalcev, na enem
samem računalniku, naloge so podobne takim, kakršne najdete na
španskem strežniku
    http://uva.onlinejudge.org

Če kdo nima ekipe, naj to ne bo ovira, da se ne bi prijavili - lahko
tekmujete sami ali se pridružite kateri od petih ekip, ki še niso
zapolnjene. Če želite sendvič in uporabniško ime, svetujemo prijavo do
srede popoldan :)

Vso srečo in upam, da se v čim večjem številu vidimo v četrtek.

Mojca (v imenu UPM-jevcev)

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci