[RTK-tekmovalci] MAtematično Raziskovalno Srečanje MARS 2007

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Tor Jun 12 13:17:26 CEST 2007

Pozdravljeni dragi ljubitelji matematike in računalništva!

MAtematično Raziskovalno Srečanje MARS

bo zopet potekalo v Kopru v zadnjem tednu poletnih počitnic
(27.8.-1.9.). Med potnike vabimo dijake, ki jih veseli:

    * Raziskovanje problemov, povezanih z uporabo matematike na
različnih področjih.
    * Uporaba sodobne računalniške tehnologije pri matematičnem raziskovanju.
    * Ustvarjalno druženje z vrstniki pri pripravi projektov in drugih
aktivnostih.

MARSovci bodo ves teden sodelovali pri predavanjih, delavnicah in
pripravi skupinskih projektov. Predstavitev projektov bo 1. septembra
v prostorih nove Fakultete za matematiko, naravoslovje in
informacijske tehnologije v Kopru.

Prijavite se čimprej, saj je število mest omejeno.

Več na strani
    http://mara.pef.upr.si/mars2007/

Lanske projekte si lahko ogledate na
    http://mara.pef.upr.si/mars2006/projekti.html

Leteče počitnice vam želim,
     Mojca Miklavec in ekipa MARSovcev

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci