[RTK-tekmovalci] jutri univerzitetno tekmovanje v programiranju, 11. maja IPSC

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Pon Maj 7 18:01:01 CEST 2007

Pozdravljeni,

jutri, 7.5. ob 15h se prične prvo kolo univerzitetnega tekmovanja v
programiranju, na katerega ste toplo vabljeni tudi srednješolci z
največ tričlanskimi ekipami.

    http://www.upm.si/

Najboljše ekipe gredo jeseni v Prago. Če bi se tekmovanja radi
udeležili, pa še nimate ekipe, pišite na
    upm na fmf.uni-lj.si

Lokacije tekmovanja:

Ljubljana: FMF, Jadranska 21, 3. nadstropje
Maribor: FERI, Smetanova 17, v prostoru C-202
Koper:

Vsaka ekipa ima na voljo en sam osebni računalnik, kamor so nameščeni
podprti prevajalniki. S seboj lahko prinese poljubno mnogo
dokumentacije v papirnati obliki, elektronska dokumentacija pa ni
dovoljena (na sistemu imate dokumentacijo za javo in STL), prav tako
med samim tekmovanjem ni dovoljeno brskanje po internetu.

Drugo zanimivo tekmovanje: IPSC, 11. maja.
    http://ipsc.ksp.sk/

Dobite vse inpute, v ocenjevanje morate poslati zgolj output. Vseeno
je, v katerem programskem jeziku delate (lahko štejete kvadratke na
roko, če želite). Če nimate ekipe, se lahko zglasite na Pržanju (Zavod
za računalniško izobraževanje), kjer je tekmovanje združeno z zabavo.

Mojca

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci