[RTK-tekmovalci] Spremembe pri uvrstitvah v 3. skupini

Mojca Miklavec mojca.miklavec na gmail.com
Pon Apr 2 15:47:18 CEST 2007

Spoštovani člani liste,

v zadnjem mailu je seveda šlo za prvoaprilsko šalo.
Upam, da sporočilo medtem ni povzročilo preveč hude krvi ...

Zato še enkrat: hvala za razumevanje,

Mojca

On 4/1/07, Mojca Miklavec <mojca.miklavec na gmail.com> wrote:
> Pozdravljene drage tekmovalke, tekmovalci, spoštovane mentorice in mentorji,
>
> Najprej še enkrat hvala za udeležbo na tekmovanju. Upamo, da ste se
> zabavali vsaj tako kot komisija ...
>
> In še ena drobna nevšečnost: odkrili smo, da je bila v sodniškem
> sistemu za 3. skupino drobna napaka (bug, kot se jim v računalniškem
> dialektu reče), in ko smo še enkrat podrobno pregledali poslane
> rešitve, smo ugotovili, da bi moral Tomaž Hočevar zasesti prvo in Jan
> Berčič drugo mesto. V naslednjih dneh bomo oba prizadeta tekmovalca še
> kontaktirali glede zamenjave nagrad in priznanj.

> [...]

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci