[RTK-tekmovalci] Sobota, 6. maja je pred vrati

Janez Brank janez.brank na ijs.si
Pet Maj 5 10:57:39 CEST 2006

> Mogoce zgolj drobno pojasnilo: kot ena od moznih
> aktivnosti v casu med kosilom in razglasitvijo
> rezultatov so predvidene tudi sportne dejavnosti,
> namrec kosarka, nogomet in plezanje.  Pod "sportno
> opremo" v zgornjem odstavku si je torej treba
> predstavljati predvsem kaksne superge in mogoce
> kratke hlace in majico.  Tako ali tako pa sportne
> aktivnosti niso nujne, ce vam ni do njih; ena od
> alternativ je ogled filma.

Pravkar so mi narocili, naj posredujem naslednji dve obvestili:

- Pod "sportno opremo" so definitivno misljene predvsem superge, brez
katerih se je s tistimi sporti pac malo tezje ukvarjati.  Zbirno mesto za
sportne dejavnosti bo pred glavnim vhodom IJS.

- Ogled filma, ki sem ga omenil zgoraj, predvidoma odpade zaradi tehnicnih
tezav.

Se opravicujem za te zaplete in poplavo mailov in upam, da se boste
tekmovanja vseeno udelezili v cim vecjem stevilu.

LP, Janez

Dodatne informacije o seznamu RTK-tekmovalci