OPOMNIK: IJS KOLOKVIJ,sreda, 10. 09. 2014; ob 13. uri; prof. dr. Oliver Smithies

Tanja Debevec Tanja.Debevec at ijs.si
Tue Sep 9 08:01:22 CEST 2014

Vabimo vas na 2. predavanje iz sklopa "Kolokviji na IJS" v letu 2014/15, ki bo v sredo, 10. septembra 2014, ob 13. uri v Veliki predavalnici Instituta »Jožef Stefan«  na Jamovi cesti 39 v Ljubljani. Napovednik predavanja najdete tudi na naslovu http://www.ijs.si/ijsw/Koledar_prireditev, posnetke preteklih predavanj pa na http://videolectures.net/kolokviji_ijs.

prof. dr. Oliver Smithies

University of North Carolina, Chapel Hill, ZDA

Odkod prihajajo ideje?

Večkrat v svojem znanstvenem življenju boste z malo sreče dobili kako idejo - bodisi dobro bodisi ne -, ki bo odločila, kaj boste napravili zatem. Odkod prihajajo ideje? Moj namen je opisati, kje sem sam dobil svoje, posebej tiste iz mlajših dni. Iz tega je mogoče izluščiti nekaj koristnih načel.

Predavanje bo v angleščini.

Lepo vabljeni!

We invite you to the 2nd Institute colloquium in the academic year 2014/15. The colloquium will be held on Wednesday September 10, 2014 at 1 PM in the main Institute lecture hall, Jamova 39, Ljubljana. To read the abstract click  http://www.ijs.si/ijsw/Koledar_prireditev. Past colloquia are posted on  http://videolectures.net/kolokviji_ijs.

prof. dr. Oliver Smithies

University of North Carolina, Chapel Hill, USA

Where do ideas come from?

At many times in your scientific lives, you will hopefully have ideas – good or not so good – that will determine what you will do next. Where do ideas come from? My intention is to tell you where some of mine come from, and particularly those when I was as young as you. Some useful principles emerge.

Cordially invited!