[Agor] Kulturna zgodovina Rima

Nada-Marija Grošelj nada-marija.groselj at guest.arnes.si
Fri Apr 25 20:38:50 CEST 2014

Dragi kolegi,

sporočam, da bo predvidoma v zadnjih dneh junija,
torej čez dva meseca, izšla pri Modrijanu debela knjiga z lakoničnim
naslovom "Rim", ki sem jo prevedla in se mi zdi odlično zasnovana: gre
za umetnostno, kulturno in seveda deloma politično zgodovino Rima od
antike do 20. stoletja, torej za obseg monumentalnih razsežnosti.
Napisana je zelo berljivo, privlačno, podatki so bili temeljito
preverjeni, tako da jo iskreno priporočam (upam, da to ne zveni preveč
"pro domo sua"). V priponki pošiljam več informacij in ponudbo
prednaročila na zloženki, ki jo je pripravila založba.

Lep vikend,
Nada Grošelj