[Agor] Plutarh in Tacit

Matej Hriberšek matej.hribersek at guest.arnes.si
Tue May 3 09:26:56 CEST 2005

Lep pozdrav vsem skupaj!

Za razliko od siceršnjih obvestil se tokrat na vse Agor at jevce obračam s
ponudbo, ki jo omogoča DZS.
Za kaj gre?

Lansko leto je DZS zasnovala novo knjižno zbirko MUZAJON, v kateri bi želeli
- tak je vsaj načrt - izdajati prenovljene, zlasti pa nove prevode latinskih
in grških avtorjev. Za nekakšno neuradno vodstvo in za zasnovo te zbirke so
zaprosili mene; prav tako so mi zaupali pripravo prvih dveh knjig, ki sta
izšli v tej zbirki. Za prvi letnik zbirke sem izbral Plutarhove "Vzporedne
življenjepise I" (sicer načrtujejo izdajo vseh življenjepisov) in Tacitove
manjše spise "Pogovor o govornikih; Agrikola; Germanija".

Namen zbirke je spodbuditi zanimanje za antiko in antično literaturo, še
prav posebej med mlajšimi bralci (zato je zbirka vključena v sklop
Izobraževalnega založništva DZS).

Za mesec maj pa DZS ponuja za člane Društva za antične in humanistične
študije in naše diskusijske skupine posebno ponudbo. Vsi, ki to želite,
lahko dobite knjigi, ki sicer staneta 4.900,00 SIT vsaka, po 20% znižani
ceni. Cena s popustom znese 3.920,00 SIT.

Vsi, ki bi vas to zanimalo in bi knjigi (eno ali obe) želeli kupiti, ju
lahko naročite pri go. IRENI URBANČIČ na DZS. Lahko ju naročite bodisi
telefonsko (tel.: 01 30 69 881) ali pa preko elektronske pošte na naslov
irena.urbancic at dzs.si, v sporočilo pa pripišite: Akcija MUZAJON.

Hkrati pa vas pozivam, da o tem obvestite še druge: prijatelje, znance ...
Učitelje latinščine in grščine na vseh ravneh prosim, da o tem obvestite
tudi svoje učence, dijake in študente.

Za dodatne informacije se lahko obrnete tudi name.

Lep pozdrav,

Matej Hriberšek