[Agor] Re:

Valentin Kalan valentin.kalan at guest.arnes.si
Sat Nov 27 11:01:38 CET 2004

Spoštovani kolega Gorazd,
hvala za vabilo na predstavitev Tvojega prevoda Platona, ki bo gotovo postal naš prevod Platona. Konference se bom zagotovo udeležil, morebiti tudi razlgovora naslednji dan. To, da nisem bil udeležen v Tvojem velikem projektu prevajanja Platona, je imelo za mene to nemajhno dobro stvar, da sem se posvetil Aristotelu - svet grške filozofije je res vse, kar si moremo želeti: velik in majhen, smrten in nesmrten, enoten in mnogoter, urejen in kaotičen. Saj vemo.

Te pozdravljam,
            V. (T.) K.