[Agor] Perzej

Jera Ivanc jera.ivanc at guest.arnes.si
Sun Nov 30 23:04:48 CET 2003

Pozdrave,

v torek, 2. 12., bo v Lutkovnem gledališču ob peti uri popoldan po dolgem premoru spet (a žal edinkrat v decembru) na sporedu lutkovna igra za otroke, mladino, odrasle, ljubitelje antike in gledališča z naslovom Perzej. Napisala sem jo spodaj podpisana Jera Ivanc, režiral pa moj brat Jaka Ivanc.
Če bi radi slišali Orfejevo petje, če vas zanima, zakaj je šel Prometeju orel tako pogosto na jetra, in če bi radi vedeli, kdo je v resnici premagal pošast ter rešil Andromedo, vam ogled toplo priporočam.

Vljudno vabljeni,

Jera Ivanc