[Agor] Od Nade Groselj

Barbara Zlobec barbara_zlobec@hotmail.com
Mon, 11 Nov 2002 22:05:45 +0100

<P>Spostovani!</P>
<P>Osebno se mi zdi primernejsa Contejeva Storia della letteratura latina, ki je dozivela vec ponatisov in tudi prevod v anglescino (ce se&nbsp;ne motim, ga imamo na Oddelku za klasicno filologijo). S kolegicami na trzaskem liceju se ze vec let pogovarjamo o moznosti, da bi Conteja prevedle, do sedaj pa nismo zbrale dovolj poguma... Vsekakor&nbsp;pa je nova Latinska knjizevnost v slovenscini res potrebna.</P>
<P>Lep pozdrav! Barbara Zlobec&nbsp;&nbsp; <BR><BR></P></DIV>
<DIV></DIV>
<DIV></DIV>&gt;From: matjaz.babic3@guest.arnes.si
<DIV></DIV>&gt;To: agor@ijs.si
<DIV></DIV>&gt;Subject: [Agor] Od Nade Groselj
<DIV></DIV>&gt;Date: Fri, 8 Nov 2002 11:45:15 +0100
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;Lep pozdrav vsem,
<DIV></DIV>&gt;imela bi eno vprasanje. Kot veste, nam v slovenscini manjkakvaliteten pregled
<DIV></DIV>&gt;rimske knjizevnosti (edini "speh", ki ga zaenkrat premoremo, je Riposati). Pojavil se
<DIV></DIV>&gt;je predlog, da bi utegnilo biti kvalitetno - in zato primerno za prevod - delo
<DIV></DIV>&gt;"Litterature latine", ki sta ga napisala Hubert Zehnacker in Jean-Claude Fredouille.
<DIV></DIV>&gt;Sodec po COBISS-u knjige ni v slovenskih knjiznicah, zato bi me zelo zanimalo:
<DIV></DIV>&gt;prvic, ali jo kdo slucajno ima, in drugic, ce jo je kdo prebral, ali lahko posreduje
<DIV></DIV>&gt;svoje mnenje o njej? Seveda bi bili dobrodosli tudi drugi predlogi za tovrstna
<DIV></DIV>&gt;pregledna dela.
<DIV></DIV>&gt;Hvala vnaprej! Nada Groselj
<DIV></DIV>&gt;Agor mailing list
<DIV></DIV>&gt;Agor@ijs.si