[Agor] O tempora, o mores!

babicm matjaz.babic@ff.uni-lj.si
Thu, 27 Sep 2001 15:00:15 +0200

Polytimetoi agoromenoi,

Danes sem dobil od gospe Ane Ratajc Sabo naslednje sporočilo. Kaj naj človek
reče?

Lep pozdrav,

Matjaž Babič

Od: ana.ratajc@guest.arnes.si
Poslano: 26. september 2001 21:16
Za: matjaz.babic@ff.uni-lj.si
Zadeva: Prosim za pomoc

Spostovani,
na vas se obracam z vprasanjem, na katerega si ne znam
odgovoriti.
Gre za izraz olimpijci v smislu bogov Olimpa. Zasledila sem ga v
literaturi in ga tako tudi uporabila pri pripravi spletne strani za otroke
http://ro2.zrsss.si/medanticnimibogovi/index.htm

Sedaj nameravajo na Zavodu za solstvo po tej spletni strani
natisniti prirocnik za ucitelje (za uporabo) in lektor je izraz olimpijci
zamenjal z olimpci.
Kaj o tem menite vi? Slovenski pravopis navaja izraz olimpijci, za
olimpce se nisem slisala. Utemeljitev je, da je tisto, kar prihaja z
Olimpa, olimpsko, kar pa prihaja iz Olimpije, pa olimpijsko. Kljub
temu sem v dvomih.
Prosim vas, da mi pomagate. Ce se motim, bom z veseljem
popravila napako.
Ze vnaprej hvala za vas cas.

Lep pozdrav,
Ana Ratajc Sabo