[Agor] Latinscina in grscina pri nas

babicm matjaz.babic@ff.uni-lj.si
Wed, 12 Sep 2001 12:03:52 +0200

Spoštovani člani skupine,

Kot se nekateri spomnite, sem se pred kratkim sem se trudil zbirati podatke
o latinščini in grščini na slovenskih univerzah. Pošiljam vam jih v presojo.
Če ve kdo še kaj drugega kot tole, mu bom zelo havležen, če mi sporoči.

Torej:
UNIVERZA LJUBLJANA
Filozofska fakulteta:
- Oddelek za klasično filologijo:
Dodiplomski študij na smeri Latinski jezik in književnost
Dodiplomski študij na smeri Grški jezik in književnost
Podiplomski študij na smeri Latinski jezik
Podiplomski študij na smeri Rimska književnost
Podiplomski študij na smeri Grški jezik
Podiplomski študij na smeri Grška književnost
- Oddelek za zgodovino:
Tečaj latinščine za študente 1. in 2. letnika smeri Zgodovina
(enopredmetno): 6 ur na teden
- Oddelek za umetnostno zgodovino:
Tečaj latinščine za študente 1., 2. in 3. letnika smeri Zgodovina
(enopredmetno): 2 uri na teden (1. letnik obvezno, 2. in 3. izbirno)
- Oddelek za arheologijo:
Tečaj latinščine za študente 1., 2.-3. letnika smeri Zgodovina
(enopredmetno): 2 uri na teden (1. letnik obvezno, 2.-3. izbirno)
- Oddelek za romanske jezike in književnosti:
Tečaj latinščine za študente 1., 2.-3. letnika smeri Italijanski jezik in
književnost, Francoski jezik in književnost, Španski jezik in književnost: 2
uri na teden (1. letnik obvezno, 2.-3. izbirno)
- Oddelek za splošno in primerjalno jezikoslovje:
Tečaj latinščine ali grščine za študente 1. in 2. letnika v okviru predmeta
Stari indoevropski jezik

Teološka fakulteta:
Tečaj latinščine za študente 1. letnika samostojne smeri (obvezen, 2 uri na
teden)
Tečaj latinščine za študente 2. letnika samostojne smeri (obvezen, 2 uri na
teden)
Tečaj grščine za študente 1. letnika (neobvezen)

Veterinarska fakulteta:
veterinarska terminologija za študente 1. letnika (obvezen)

Biotehniška fakulteta:
botanična terminologia za študente 1. letnika (neobvezno)

UNIVERZA MARIBOR
- Pedagoška fakulteta:
Oddelek za zgodovino (Začetek predavanje predvidoma v študijskem letu
2001/02) :
Tečaj latinščine za študente 1. in 2. letnika smeri Zgodovina samostojno
(obvezen)

[...]

UNIVERZA KOPER
- Humanistična fakulteta (Začetek predavanj predvidoma v študijskem letu
2001/02) :
Tečaj latinščine za študente 2. in 3. letnika (2 uri na teden, obvezno??)
Tečaj grščine (???)

Lep pozdrav,

Matjaž Babič