[ACM-Slovenija] ACM aktivnosti, 1085. sredin seminar, 18. februar 2004

Matjaz Gams Matjaz.Gams at ijs.si
Wed Feb 18 12:34:01 CET 2004

Pozdravljeni!

Morda je cas, da malce ozivimo ACM aktivnosti.
Kratka obvestila tajnika in vabilo na predavanje.
1. S predsednikom, prof. Vilfanom, sva poslala odgovor na AJPES v zvezi s
porocilom drustva.
2. Andrej Brodnik je uspel pridobiti novo domeno za ACM.
3. Ponovno smo azurirali dokumantacijo ACM Slovenija in se nahaja v moji
sobi na IJS.
4. Pripravljamo konference v okviru IS 2004. Sestanek programskega in
organizacijskega odbora konference
Informacijska druzba 2004 bo v sredo 25.2.2004 od 14.-15. ure v sejni
sobi odseka E8/9 - S16a na Institutu Jozef Stefan.
5. Prof. Vilfan pripravlja specialno stevilko Informatike v zvezi s
teoreticnim racunalnistvom.
6. Ce ima kdo kaksno zanimivo predavanje, naj sporoci predsedniku ali
tajniku, da obvestiva nase drustvo.

Vabilo na predavanje: