<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META content="MSHTML 5.00.2014.210" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT size=2>
<DIV><FONT size=2>1. ECTS<BR>2. Merjenje 
znanosti<BR>=============================</FONT></DIV>
<DIV><BR><FONT size=2><STRONG>1. ECTS. </STRONG>Prodekanka Neva Šlibar je 
pripravila predlog točkovanja študijskih programov v kreditnem sistemu in ga 
razposlala vsem, ki imajo na ff e-naslov. Če ga kdo od slovlitjanov želi, mu ga 
lahko pošljem. Povzemam in komentiram bistveno: </FONT></DIV>
<UL>
  <LI><FONT size=2><BR>Tečaji naj bi bili v strnjenih enosemestrskih terminih, 
  tako da bi lahko učitelj naslednji semester porabil za raziskovalno delo. 
  </FONT>
  <LI><FONT size=2><BR>Temeljni minimalni program, ki zagotavlja diplomo 
  določene smeri, torej matični predmeti, po mojem razumevanju obsegajo do 60 % 
  vseh študentovih obveznosti. Ker sodijo v to količino pri pedagoški usmeritvi 
  tudi pedagoški predmeti (210 ur), celota ur v štirih letih pa ne sme preseči 
  3000, pomeni to pribl. 1600 ur za matične predmete. Izračun velja za 
  enopredmetni študij. Dvopredmetni študij, kjer je treba ure deliti z 2, je 
  torej nesmiseln, ker najbrž ni stroke, ki bi hotela podeliti diplomo na osnovi 
  pičlih 800 ur matičnih predmetov -- toliko je v najboljšem primeru ur v enem 
  letu.<BR></FONT>
  <LI><FONT size=2>Izbirnosti mora biti vsaj 30 %.<BR></FONT>
  <LI><FONT size=2>Predmetov v letu sme biti od 8 do 10, kar pomeni, da mora 
  imeti predmet povprečno več ur kot zdaj, to je od 75 do 90 ali povprečno tri 
  tedenske ure v letu ali 6 tedenskih ur, če je omejen na en 
semester.<BR></FONT>
  <LI><FONT size=2>Vsaj 10 % ur naj bi bilo zunaj smeri oz. oddelka.<BR></FONT>
  <LI><FONT size=2>Učitelj naj bi eno tretjino svoje obveznosti namenil izbirnim 
  predmetom.<BR></FONT>
  <LI><FONT size=2>60-urni predavanjski tečaj skupaj z izpitom da ob prevodu v 
  kreditni sistem okroglo 5 točk, vaje dvakrat manj.</FONT></LI></UL>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2><STRONG>2. Merjenje znanosti. </STRONG>Zanimivo dopolnjuje 
našo debato o točkovanju znanstvenih in strokovnih prispevkov bibliometrična 
analiza Jezika in slovstva, ki jo je skupina avtorjev objavila v zadnji številki 
JiS-a. Številka bo kmalu tudi na spletu (<A 
href="http://www.ff.uni-lj.si/jis/)">http://www.ff.uni-lj.si/jis/)</A>. Tako bi 
bilo koristno pregledati še druge strokovne revije s področja in na podlagi 
primerjave določiti njihovo pomembnost.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>lp miran<BR></FONT></DIV></FONT></DIV><FONT 
size=2></FONT></BODY></HTML>