<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META content=text/html;charset=iso-8859-2 http-equiv=Content-Type>
<META content='"MSHTML 4.71.2110.0"' name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face="Century Schoolbook"><FONT face="Century Schoolbook">
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3></FONT>&nbsp;</P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3><STRONG>O programih in 
metodah književnega pouka</STRONG></FONT></P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3>Na posvetu o programih 
in metodah književnega pouka, ki ga je pripravilo </FONT><I>Slovensko 
dru&scaron;tvo za primerjalno književnost</I> 18. 2. 2000 (prim. sporočilo 
Mirana Hladnika 20. t. m.) je o</FONT>b &scaron;tevilnih zanimivih pogledih 
morda premalo jasno izstopalo spoznanje, da je literarnozgodovinsko vedenje 
domala povsem izgnano iz na&scaron;ih srednjih &scaron;ol (vpra&scaron;ljivo pa 
je tudi, če &scaron;tudentom obeh smeri posredujemo pregledno temeljno znanje). 
</P>
<P>Maturant ima možnost, da za vse literarnovedno znanje (ki je že tako krepko 
skrčeno v primerjavi z nekdanjimi programi) dobi največ 10 odstotkov ocene pri 
sloven&scaron;čini, maturo pa opravlja iz petih predmetov. Ob tako sme&scaron;no 
manjhnem vplivu na uspeh pri maturi je čas bolje izkoristiti za učenje drugih 
vsebin.</P>
<P></FONT><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Morda ne bo odveč 
upo&scaron;tevati, da obiskuje gimnazijske programe manj kot 30 odstotkov 
srednje&scaron;olske populacije (ki seveda &scaron;e vedno ne vključuje vseh 
otrok). </FONT></P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Komu in čemu razpravljamo o 
globokih spoznanjih, kako napraviti pouk literature bolj&scaron;i, če smo 
dovolili, da je izginil (ali bo pravkar poniknil) celo iz gimnazijskih 
programov?</FONT></P></DIV>
<DIV><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Lepe pozdrave</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE"><BR>Zoltan 
JAN</FONT>&nbsp;</DIV></BODY></HTML>