<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>
<META content=text/html;charset=iso-8859-2 http-equiv=Content-Type>
<META content='"MSHTML 4.71.2110.0"' name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face="Century Schoolbook"><FONT face="Century Schoolbook">
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3></FONT> </P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3><STRONG>O programih in
metodah književnega pouka</STRONG></FONT></P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook" size=3>Na posvetu o programih
in metodah književnega pouka, ki ga je pripravilo </FONT><I>Slovensko
društvo za primerjalno književnost</I> 18. 2. 2000 (prim. sporočilo
Mirana Hladnika 20. t. m.) je o</FONT>b številnih zanimivih pogledih
morda premalo jasno izstopalo spoznanje, da je literarnozgodovinsko vedenje
domala povsem izgnano iz naših srednjih šol (vprašljivo pa
je tudi, če študentom obeh smeri posredujemo pregledno temeljno znanje).
</P>
<P>Maturant ima možnost, da za vse literarnovedno znanje (ki je že tako krepko
skrčeno v primerjavi z nekdanjimi programi) dobi največ 10 odstotkov ocene pri
slovenščini, maturo pa opravlja iz petih predmetov. Ob tako smešno
manjhnem vplivu na uspeh pri maturi je čas bolje izkoristiti za učenje drugih
vsebin.</P>
<P></FONT><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Morda ne bo odveč
upoštevati, da obiskuje gimnazijske programe manj kot 30 odstotkov
srednješolske populacije (ki seveda še vedno ne vključuje vseh
otrok). </FONT></P>
<P><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Komu in čemu razpravljamo o
globokih spoznanjih, kako napraviti pouk literature boljši, če smo
dovolili, da je izginil (ali bo pravkar poniknil) celo iz gimnazijskih
programov?</FONT></P></DIV>
<DIV><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE">Lepe pozdrave</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#000000 face="Century Schoolbook CE"><BR>Zoltan
JAN</FONT> </DIV></BODY></HTML>