[SlovLit] Polifrontalna avantgarda -- Posvet o Štefanu Barbariču -- Ime mi je Selma

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Mar 26 10:05:05 CET 2021

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V sre., 24. mar. 2021 ob 12:51
Subject: [Polifrontalna avantgarda]

Dragi Slovlitovci (nevtralno moško obliko kakopak uporabljam za oba
spola), rada bi opozorila na svežo knjigo Die polyfrontale Avantgarde
avtorja Klemensa Gruberja, ki je izšla na Dunaju in s podporo
tamkajšnje univerze. Prof. Gruberja sem pred pribl. 5 leti povabila na
konferenco z naslovom Medialnost in literatura, ki sem jo organizirala
pri SDPK v sodelovanju Slavističnim društvom, pa si je nesrečno zlomil
nogo, a se potem z nami povezal prek Skypa in odpredaval - in prav
dobro je izpadlo v tistih predzoomovskih časih. Prilagam še povezavo
na njegov članek, ki sem ga ob tej priložnosti prevedla in je izšel v
tematskem bloku v SR:
https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-63778146
Klemens Gruber mi je knjigo, ki bi jo rada recenzirala, tudi poslal.
Če bi koga zanimalo pisanje recenzije, pa mu jo rada posodim, in me
torej pri tem pisanju prehiti. :) Lp, Urška

===