[SlovLit] 20 let Wikipedije -- O katalonski književnosti -- Literatura in TV- serije -- Anketa o govorjenem jeziku

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Jan 12 09:13:51 CET 2021

https://wikipedia20.pubpub.org/ -- Wikipedia @ 20: Stories of an
Incomplete Revolution. Ur. Joseph Reagle in Jackie Koerner. MIT Press,
2020. Zbornik 22 prispevkov ob 20. obletnici Wikipedije.

===

https://www.youtube.com/watch?v=cXyf0d0CQpg -- Beletrina v živo:
Simona Škrabec. Youtube 11. jan. 2021.

===

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V pon., 11. jan. 2021 ob 21:32
Subject: Literatura in TV- serije

Dragi Miran, moja magistrantka Eva Travnik, ki je napisala odlično
nalogo na to temo, me je opozorila na povezavo
https://www.rtvslo.si/kultura/film-in-tv/cas-za-umor-primeri-inspektorja-vrenka/548476

Če me spomin ne vara, smo imeli Demšarja enkrat v izboru za kresnika,
kjer se je odprlo tudi vprašanje nagrad in žanrske literature, ki je
po mojem večkrat po krivici spregledana. Pisatelj je koscenarist, s
čimer se približujemo poznanemu modelu pri filmskih priredbah,
značilnem za dobo od 2. sv. vojne do 80. let, ko so bili avtorji
nemalokrat v tej vlogi. Lp, Urška

===