[SlovLit] Študentska konferenca v Beogradu -- Slovenščina in tujci

Pon Dec 10 09:29:25 CET 2018

From: "Maja Đukanović" <majadjukan na outlook.com>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Sun, 9 Dec 2018 21:42:18 +0000
Subject: Uspešno zaključena študenstka konferenca

Na Filološki fakulteti Univerze v Beogradu je uspešno zaključena
študentska konferenca „Cankar i(n) mi“, ki je organizirana v okviru
Svetovnih dnevov Ivana Cankarja – projekta Centra za slovenščino kot
drugi/tuji jezik s Filozofske fakultete v Ljubljani, s podporo Društva
Slovencev Sava iz Beograda, Nacionalnega sveta slovenske manjšine v
Srbiji in Veleposlaništva R. Slovenije. Študentom veljajo iskrene
čestitke za odlične, skrbno pripravljene prispevke in navdihnjeno
diskusijo!

O delovnem vzdušju več na:
https://4d.rtvslo.si/arhiv/porocila/174581307?jwsource=cl
https://drive.google.com/folderview?id=1vktc1CGpaS1LLfHoObR9vUo8LKgiTXZT

V pričakovanju izida konferenčnega zbornika,
Maja Đukanović

---