[SlovLit] Baročni rokopisi -- Re: Poljub z jezikom -- Srž -i

Ned Nov 22 11:01:11 CET 2015

Od: Knjižnica Miklova hiša <info na miklovahisa.si>
Datum: 20. november 2015 12:07
Zadeva: Vabilo na predavanje Neobjavljeni baročni rokopisi

Knjižnica Miklova hiša Ribnica vas vabi na predavanje dr. Matije
Ogrina NEOBJAVLJENI BAROČNI ROKOPISI, KNJIŽNICA MIKLOVA HIŠA, TOREK,
24. NOVEMBER, OB 19. URI.

Katere slovenske rokopise so naši predniki pred 300 leti najraje brali
in poslušali? So naši predniki mislili le na vesele "lušte" ali tudi
na smrt? So se bali prihoda Antikrista? So ob vsem tem zaokrožili tudi
kakšno šaljivo pesem? Predavanje bo s slikami izvirnih rokopisov 18.
stoletja nakazalo nekaj zanimivih odgovorov.

Dr. Matija Ogrin je višji znanstveni sodelavec v
Znanstvenoraziskovalnem centru Slovenske akademije znanosti in
umetnosti. Kot literarni zgodovinar se ukvarja s starejšim slovenskim
slovstvom, zlasti z dobo 18. in 19. stoletja, iz katere se nam je
ohranilo več doslej neznanih slovenskih rokopisov: od pesmaric in
meditacij do pridig in spisov o Antikristu. Zaradi raznih razlogov ti
nikdar niso bili objavljeni, vendar so na moč zanimivi, saj odpirajo
neposreden vpogled v doživljanje baročnega človeka na Slovenskem.
Vljudno vabljeni!

===